Jezděte bezpečně v 16 letech! Samostatně, bez mentora

UMOŽŇÍ TO DŮMYSLNÁ KONSTRUKCE!

Registrace vozu platná v celé Evropské unii, lze řídit s řidičským průkazem A1.

Jak je to možné?

Jak je možné řídit auto v 16 letech s řidičským průkazem A1?

Inženýři společnosti GEPARDA stáli před úkolem vyvinout speciální zadní nápravu s dvojitým kolem. Tato náprava musela splnit zvláštní požadavky na schválení v kategorii motorových tříkolek. Všechny bezpečnostní systémy, jako je ABS a elektronický stabilizační program (ESP®), měly fungovat i nadále bez omezení. Nejvyšší úroveň bezpečnosti byla základním předpokladem - protože bezpečnost našich mladých řidičů je nejdůležitější!

OPTIMÁLNÍ JÍZDNÍ VLASTNOSTI

Jízdní vlastnosti a komfort odpružení měly být vynikající a a měly zabraňovat poskakování nebo houpání - zejména ve složitých situacích. Po mnoha zkušebních kilometrech bylo odpružení a náprava optimálně vyladěny: cíle bylo dosaženo!

KOMPLEXNÍ ZKUŠEBNÍ POSTUP PRO NÁPRAVU

Změněné zatížení nápravy bylo zkontrolováno při mnoha zkušebních jízdách a podle toho byla upravena tloušťka materiálu i výrobní postup. V několika laboratorních testech bylo simulováno zatížení - které je daleko nad standardem, který lze očekávat při běžné jízdě - a náprava byla odpovídajícím způsobem certifikována. Působivý výsledek: optimální jízdní vlastnosti s vysokou bezpečnostní rezervou!

VÝKON 20 KONÍ

Výkon motoru o objemu 999 cm3 musí být pro možnost řízení ve věku 16 let snížen na 20 koní.

Snížení výkonu - stačil by jednoduchý elektronický zásah nebo výkonová škrticí klapka, ale mělo by to negativní dopad na jízdní vlastnosti, protože průběh výkonu by nebyl plynulý. Nejdůležitějším cílem konstruktérů GEPARDA proto bylo generovat točivý moment „podobný dieselovému motoru“ a dosáhnout vytočení motoru do plných otáček.

Výhoda: GEPARDA jezdí perfektně a bez námahy dosahuje vysoké rychlosti přes 110 km/h v přímém směru.

Ať už ve městě, na venkovských silnicích nebo na dálnici - díky vysokému točivému momentu není nutné často řadit a přenos výkonu je mimořádně plynulý.

Na válcovém dynamometru bylo nutné absolvovat nespočet zkušebních jízd, než byli konstruktéři spokojeni a než bylo naprogramováno správné mapování řídící jednotky.

NÍZKÁ SPOTŘEBA PALIVA

I nízká spotřeba paliva byla vysoko na seznamu požadavků, které musela GEPARDA splňovat. Dokonale plynulé naprogramování redukce výkonu vede k velmi nízké spotřebě benzinu: GEPARDA se vyznačuje nízkými náklady na údržbu a navíc může být provozována mimořádně ekologicky.

ZKOUŠKY PŘED SCHVÁLENÍM

GEPARDA byla podrobena zkouškám nezávislých testovacích organizací: brzdné vlastnosti, dodržování předpisů o výfukových plynech a hlučnosti, jízdní vlastnosti, pevnost nové nápravy, funkčnost bezpečnost- ních prvků... všechny zákonné požadavky byly splněny.

Těšte se na vaši Gepardu!

GEPARDA, vozidlo kategorie L5e, Euro 5 (dle metodiky pro kat. L) , 15 kW/20 k, 3válcový benzínový motor, 999 cm3, 5 rychlostí, kombinovaná spotřeba paliva 4,9 l/100 km (dle metodiky kat. L) , emise CO2 111 g/km. Na obrázku vozidla je zobrazena výbava na přání.